Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τι είναι ένα πρόγραμμα πιστότητας;

 Ένα πρόγραμμα επιβράβευσης ή πιστότητας ή loyalty πελατών είναι ένας εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος αύξησης των εσόδων μιας επιχείρησης αυξάνοντας την αξία κάθε πελάτη που αποκτάτε.

Τι σημαίνει λοιπόν να έχουμε πιστούς πελάτες;

Η αφοσίωση των πελατών σε μία εταιρεία (μάρκα) αποδεικνύεται από την προθυμία ενός πελάτη να αγοράζει ή να συνεργάζεται με την εταιρεία αυτή ξανά και ξανά.

Είναι το αποτέλεσμα μιας θετικής εμπειρίας πελατών, της ικανοποίησης των πελατών και της απόκτησης αξίας από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που λαμβάνει ο πελάτης από τη συναλλαγή με την μάρκα.

Τι χαρακτηρίζει έναν πελάτη ως πιστό σε μια μάρκα;

Ένας πελάτης μπορεί να χαρακτηριστεί ως πιστός σε μια εταιρεία ή μάρκα όταν πληρώνει επανειλημμένα για το προϊόν ή την υπηρεσία μέσα στην πάροδο του χρόνου.

Ένας πιστός πελάτης θα επιστρέψει πολλαπλές φορές σε μια επωνυμία μάρκα κτλ και θα ενθαρρύνει και άλλους να πάρουν από εκεί.

Ένας μη πιστός πελάτης δεν θα επιστρέψει στην εταιρεία ξανά και μάλιστα μπορεί να αποθαρρύνει άλλους από το να δοκιμάσουν την συγκεκριμένη εταιρεία.

Η τέχνη της πιστότητας

Για να καταφέρετε να χτίσετε μια πιστή βάση πελατών θα χρειαστεί να κατανοήσετε αρχικά τις ανάγκες, τις επιθυμίες και τις προτίμησε των πελατών σας. Με αυτόν τον τρόπο το πρόγραμμα θα τους προσφέρει τα πιο σχετικά για τους ίδιους προνομια που θα τους παροτρύνουν να συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

Οι πιστοί πελάτες εχουν τα εξής χαρακτηριστικά που συνεισφέρουν στην επιτυχία μίας επιχείρησης:

  • Είναι πιο οικονομικοί στην διατήρηση τους, η εταιρεία ξοδεύει λιγότερα.
  • Ξοδεύουν περισσότερα χρήματα στην επιχείρηση λόγο του αυξημένου αριθμού επισκέψεων τους
  • Φέρνουν νέους πελάτες που έχουν υψηλότερες πιθανότητες να γίνουν και αυτοί πιστοί πελάτες.

Μια επιχείρηση είναι γενικά δύσκολο μέχρι και αδύνατον να αναπτυχθεί και να διατηρηθεί μόνο από νέο πελατολόγιο. Όταν οι πελάτες δεν ξοδεύουν αρκετά στην επωνυμία ώστε να αντισταθμίσουν το κόστος απόκτησης τους δημιουργείται πρόβλημα στην μακροπροθεσμη κερδοφορία της επιχείρησης.

Σε επόμενα post θα αναλύσουμε πως μπορείτε να το καταφέρετε αυτό..

Σχόλια